Travel Makeup Bag For Amsterdam! // Seyahat Makyaj Çantam!



Herkese merhabalar! Siz bu yazıyı okurken ben çoktan uçaktaki yerimi almış, kalkış için hazır, bekliyor olacağım. Amsterdam'a bir kaç günlüğüne gittiğim için oldukça sade tuttum makyaj malzemelerimi. (KENDİMCE) Her sabah saat 09:30'da yeni yazımı okumayı unutmayın diyor, çantamı sizlere açıyorum.

Hello everyone! While you're reading this, I'll be in the plane, waiting for taking off to Amsterdam. Because I'll be staying for only a few days, I tried to keep my makeup really simple. Don't forget; a new post will be up every morning, even when I'm away!




Makyaj Çantam: Accessorize

Makeup Bag: Accessorize




Bazlar / Bases

- MAC Strobe Liquid Lotion

- Bourjois Healthy Mix Serum Foundation (51)

- NARS Sheer Glow Foundation (Mont Blanc)




Yanaklar / Cheeks

- NARS Laguna Bronzer

- The Balm Cabana Boy 

- MAC Something Special Cremeblend Blush




Gözler / Eyes

- MAC Constructivist Paint Pot

- MAC Fluidline (Blacktrack)

- Bobbi Brown Creamy Corrector

- MAC Studio Finish Concealer (NW20)




- Urban Decay Primer Potion

- Bourjois Volumizer Mascara

- L'oreal Volume Million Lashes Mascara

- Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer (02)

- Rimmel London Exaggerate Eye Definer (Noir)

- MAC Vino Lip Pencil

- MAC Coffee Eye Pencil

- MAC Full Lash Curlers










Yüz Fırçaları / Face Brushes

- Real Techniques Multi Task Brush

- MAC 187 Brush

- Real Techniques Blush Brush

- Real Techniques Buffing Brush

- Real Techniques Contour Brush




Göz Fırçaları / Eye Brushes

- Real Techniques Domed Shadow Brush

- MAC 217 Brush

- Real Techniques Detailer Brush

- MAC 263 Brush

- Sephora Angled Brush

- Real Techniques Deluxe Crease Brush

- AVON Angled Brush

- Real Techniques Base Shadow 

- Real Techniques Accent Brush

- Real Techniques Brow Brush

- MAC 217, again.




Dudaklar / Lips

- Dolce&Gabbana Nude

- MAC Patisserie 

- MAC Diva 

- MAC Peach Blossom


Hepsi bu kadarcık! Kendinize iyi bakın! Instagram'ımı takip etmeyi unutmayın. :)

That's all! Take care of you and don't forget to follow me on Instagram!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- MAC Peach Blossom Lipstick



Görkem Karman

11 yorum:

  1. 4 gozle bekliyorum seni cook ozledim:))

    YanıtlaSil
  2. ben de bu akşam amsterdam için çanta hazırlayacağım (yarın sabah uçuşum) makyaj çantam seninki kadar dolu olmayacak
    :))
    kapatıcı/pudra/allık/far bazı/göz kalemi/rimel/lip balm
    hepsinden birer tane :)))

    YanıtlaSil
  3. güle güle git gel bakalım
    en cok makyaj cantanı sevdim :)
    iyi eğlencelerr:)

    YanıtlaSil
  4. Makyaj çantan mükemmel!Güzelcede dizaynlamıssın,titizlik düzen huyu başka işte.
    Su gibi git su gibi gel (:
    SEVGİLER GÜZEL ANILAR*

    YanıtlaSil
  5. Very nice selection :) MAC's Diva lipstick looks utterly gorgeous. Xo

    YanıtlaSil
  6. Ahhh bu Dolce&Gabbana'lar TR'ye ne zaman gelecek!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. far paletlerine bayıldımm.. renkler tam benlik. hepsinden alasım geldi :)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bu yorumu 2. kez yazıyorum, blogger arızalanacağı zamanı buldu :@

    hem real techniques hem de mac 187 kullanan birilerini arıyordum, aklıma ilk sen geldin. tahminimde de yanılmamışım :)

    fondöten fırçası olarak mac 187 almayı düşünüyordum ama son zamanlarda herkes real techniques aldı ve herkes çok memnun. üstelik real techniques'in bir fırça seti, mac 187'nin 3'te 1'i fiyatına. kararsız kaldım.

    Hangisini almak daha mantıklı geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Real techniques expert face/core collection'daki buffing brush, hayatımda kullandığım en iyi fondoten fırçaları. Ben 187'yi fondoten için sevmiyorum, bronzer ve pigmentli allıklar için seviyorum:)

      Sil
    2. tamam, cevabımı aldım. teşekkür ederim :))

      Sil
  9. Cloud10beauty'den 78 €'luk alisveris yaptim paketin ustune 9 € yazdiklari icin gumrukte sorun olmadi ve 1 haftada elime ulasti. Bu fircalar cok guzel. Bizlere tanittigin icin cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil