Beauty Blender



Herkese merhaba! Bugün sizlere bütün makyaj fırçalarınızı bir kenara attıracak ürünü tanıtıyorum. Öncelikle altını çizmek istediğim bir kaç nokta var. Çok istediğim bu orjinal Beauty Blender eskiden Türk bir websitesi tarafından satılıyormuş, ancak o site kapanmış. Keşfetmekte çok geç kaldığım bu süngeri istediğimi twitter'a yazmıştım. Çok geçmeden bir takipçim adresimi istedi. Gördüğünüz gibi sünger benim! Bu inceliği için Alara'ya buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum. 

Hello everyone! Today I'll be showing you the one product, that will make you put all of your makeup brushes away! The original Beauty Blender. 




Yukarıda gördüğünüz fotoğrafı, Beauty Blender ile makyaj uygulamamı yaptıktan hemen sonra Instagram'a koydum. Beauty Blender'dan 2-3 tane daha edinmek istediğimi söyledim ve bir sürü linkle geri dönüş aldım. Herkese çok teşekkür ederim! Bir diğer konu ise bu fotoğrafın altına gelen yorumlar. Gratis, Sephora ve MAC'te gördükleriniz orjinal Beauty Blender değil. Farklı bir sürü markanın makyaj süngerleri olduğunu ve hatta bazılarının tıpa tıp Beauty Blender'a benzediğini biliyorum, ancak MAC'in makyaj süngerini denemiş biri olarak benim gözüm orjinal Beauty Blender'da. Yine de öneriler için teşekkürler!

I know there are some other brands out there, which produce similar makeup sponges, BUT I have all my love and eyes on the original Beauty Blender. 



Gelelim kullanımına. Sünger'i su dolu bir kaseye atıyoruz. Süngerin tamamen ıslandığından emin oluncaya kadar bekliyoruz.

Let's see how to use this little thing. Drop your sponge into a little bowl, filled with water and wait until you make sure the sponge's all filled with water.




Daha sonra suyunu iyice sıkıp, süngeri kuru bir peçeteye sarıyoruz. Sünger ıslak değil, nemli olmalı. İçinden su gelmeyeceğinden emin olduğumuzda sünger kullanıma hazır olacaktır. Ufak bir not: bu işlemi her kullanımdan önce tekrarlamak gerekiyor.

Then squeeze all the water that's in the sponge. Make sure it's damp, not wet! PS: You have to dampen the blender before every use. 




Sünger nemlendikten sonra biraz daha büyük ve yumuşak hale geliyor. 

This is what the sponge will look like, when damped.




Gelelim benim makyajıma. İlk denemem için en zor fondoteni seçtim. Bourjois Healthy Mix SERUM, fırçayla asla adam akıllı uygulanamayan ve parmaklarla müthiş sonuç veren enteresan bir fondoten. Süngerin alttaki şişkin kısmıyla tüm yüzüme yaydım ve aman Allah'ım! Sünger düzgün ıslatıldığında asla ürün emmiyor. Ürün yüzünüze homojen olarak yayılıyor. Alabileceğiniz en doğal sonucu alıyorsunuz ve kalıcılığına ben kefilim. :)

I picked the hardest foundation ever; Bourjois Healthy Mix SERUM. This foundation is really tough, as it's a pain to blend it flawlessly using a brush. It gives the best finish with fingers. I blended it all over my face, using the fat side of my sponge. It gave me the best airbrushed finish ever and if you damp the sponge properly, it never soaks the product in. Made my makeup last all day long!




Hızımı alamayıp kontur, aydınlatma, kapatma ve renklendirme işini de Beauty Blender'ım ile yaptım. Kontur için tenimden 2-3 ton koyu bir fondoten kullandım. Bourjois Healthy Mix yeni versiyonun 53 numarasını yin süngerin şişko kısmıyla elmacık kemiklerimden aşağı doğru yaydım. Krem allık olarak da Bobbi Brown Pot Rouge Pale Pink'i yine süngerin aynı bölgesiyle yanaklarıma yaydım. Göz altlarımı MAC Prep + Prime aydınlatıcı kalemin Light Boost adlı rengiyle, süngerin bu kez sivri olan kısmını kullanarak aydınlattım. Yine süngerin aynı kısmıyla bu kez göz altlarımı MAC Pro Longwear kapatıcının NW20 rengiyle kapattım. Pro Longwear gerçekten çok zor bir ürün ve Beauty Blender ile tam da istediğim sonucu verdi.

I decided to do my contouring, highlighting, concealing and coloring with the sponge, as well. I used Bourjois Healthy Mix 53, which is 2 or 3 shades darker than my skin tone as a liquid contour. I used Bobbi Brown's Pot Rouge in Pale Pink as a cream blush on the apples of my cheeks. I highlighted the triangle area, starting from the under eye, downwards, using my MAC Prep + Prime Pen in Light Boost. Also, concealed under my eyes with my MAC Pro Longwear concealer in NW20. This concealer is really hard to apply and with the Beauty Blender, I had the most amazing finish EVER.






Bir sonraki videomda buradaki tüm ürünlerin kullanımını izleyeceğiniz için detaylı fotoğraf çekmedim. Söyleyebileceğim tek şey, Amerika'ya giden bir hayırsever bulun ve kendinize Beauty Blender sipariş edin. Hatta bana da 2 tane daha isteyin. :)

I'll be using all of these products above in my next tutorial. One last thing to say; go get yourself a Beauty Blender! :)


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın // Tomorrow

- MAC Prep + Prime Highlighter Pen.



Görkem Karman

34 yorum:

  1. Oldukça meraklanmıştım, ne güzel bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
  2. bence hiç hijyenik değil, bakteri yuvası gibi geldi:/ ayrıca markaya takılıp kalmamalısın devamlı mac mac mac dünyada baska marka yokmus gibi :) ysl, dior, guerlain gibi fransız güzelliklerini dene birazda gerçi onlar pahalı tabi ama denemelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac de ucuz bir marka değil, kaldı ki Guerlain'ı beğenmiyorum kendimde. Sünger her kullanımdan önce ve sonra yıkanmak zorunda, bana baya hijyenik geldi:)

      Sil
    2. Firca ne kadar hijyenikse bu da o kadar hijyenik olabilir, temizlemeye bagli. Ben hem mac in firca temizleyicisi(alkollü) hem de bioderma nin h2o'sunu karistirarak temizliyorum, voila! Ki benim cildim sivilceye cok yatkindir, bir sorun olsaydi ben yasardim.
      Görkem, mükemmel durmus makyaj!

      Sil
    3. Teşekkür ederiim, sayende!:)

      Sil
  3. Bunu 1 sene önce kadar ben de kullanmıştım ve yanıma aldığımda elimden düşürüp çamura batmıştı :D Ordan da bi daha geri almadım temizlenemeyecekti çünkü ııyk :( Sonra fuarda gördüm. Çok fazla beğenmediğim için almak istemedim.
    Ben o kadar sevmedim aslında,elimde şuanda 5 tane daha makyaj süngeri var yurtdışı markalarının. Bununla hiçbir farkı yok.Bu sadece daha çok büyüyor ve suyu sıkıldığında daha güzel oluyor.

    Eğer almak istersen; güzellik fuarlarında bulabilirsin bunu. Tanaçan Kozmetik bölümünde satılıyor. Bunun bir de aynı şekilde temizleme losyonu var.
    Eğer hala satılıyorsa bilgisini alıp hemen sana geri dönüş yapıııciim *.*
    Bu arada dediğin gibi bu süngerlerin yaptığı işi hiçbir fırça yapamıyor. Ben de tüm likit ürünleri süngerlerimle uyguluyorum mis gibi oluyor :)) Bir de bunun daha sivri uçlu daha küçük bi versiyonu olsa süper olur.

    Mjxmjx.

    YanıtlaSil
  4. ulen hasetlik timsali, çekememezler şahı anon, fransızların bir lafı vardır bildin mi? le fuck off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah ilk defa bir adsızın yazdığına bayıldım <3

      Sil
  5. Ah Görkem kıskanılası bir yazı yazdın gerçekten:) Bende diğer markalar bunun gibi olmaz diye hiç bulaşmadım o işe.
    Tr'de bulabileceğimiz bir yer öğrenirsen mutlaka bana da söyle olur mu? Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Cidden fiyatına değiyor muymuş diye çok düşünüyordum, değiyormuş, şimdi imrenme safhasına geçebilirim:) İyi günlerde kullan :) <3

    YanıtlaSil
  7. Sen söyleyene kadar sitenin kapandığını fark etmemiştim ve zamanında 3 tane alıp kendi kendime kızmıştım :)) iyi ki almışım :)) Afferim len bana :)) stokçuluğum işe yaradı :))

    YanıtlaSil
  8. çok merak ettim Görkem sayende,çok güzel sonuç vermiş :)

    YanıtlaSil
  9. Sitenin kapandığına üzüldüm. Demek ki elimdekilere gözüm gibi bakmalıyım. :/
    Makyajına bayılldımm Görkem. Her zaman güzel makyajlar yapıyorsun ama bu sefer bir ayrı güzellik var yüzünde. Sebebi sadece sünger mi yoksa kontur falan farklı olduğundan mı? Bu makyajının videosunu çekip yayınlarsan çok sevindirik olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videoyu youtube'a yüklüyorum. 3 saat sonra tamamen bitmiş olur, izleyebilirsiniz:)

      Sil
  10. Buna hasretim kesinlikle almalıyım bu süngerdennn!!! :)

    YanıtlaSil
  11. Ürünün işlevi ve şekerliği çok güzelmiş güle güle kullan,tanıtım ve yazılar gayet istek uyandırıcı,bb krem kullanımlarında da işe yarayabilir,en azından el ve parmaklar yardımı ile sürmekten iyidir uzun tırnakların içine girip mikrop saçma olasılığıda yüksek ;]]
    Yorumlara bak :)Yahu anlamıyorum pahalı olunca noluyor acaba mac ve dior ürünlerini alan var alamayan var acaba bunlar alamayan insanları hor görüp aşağıdan mı bakıyorlar merak ediyorum :}

    YanıtlaSil
  12. bu süngere hastayım inanılmaz güzel bir şey, elimde 1 tane var ve site kapandığı için napacağımı bilmiyorum. gittigidiyorda var ama orjinal mi çekiniyorum. görkem bulabileceğimiz yerleri bulursan lütfen yaz canım ya. off :(

    YanıtlaSil
  13. Detaylı anlatım gerçekten çok güzeldi çok teşekkür ederim. :) Ebay ya da Amazon'dan edineceğim hemen.

    YanıtlaSil
  14. ben de cok severim bu pembişi sadece son zamanlarda baya üşeniyordum kullanmaya,temizlemeye vs.. Ayrıca anonlara bir çift yazım var; madem kıskanıyosun niye illaki belli etme çabasındasın? madem belli ettin niye illaki benim param var pahalı ürünler kullanıyorum sen ucuz ucuz mac kullanıyosun diye bize shit atıyosun? yiyosa anonym yazma!! mahalle la rose u :)

    YanıtlaSil
  15. merhaba,
    siten cok guzel Bu urunu nereden alabiliriz bu durumda?TR'de bulma imkanımız hakkında bilgi yazarsan cok sevinirim.Senin sayende seni takip edenlerde bilgilenir.

    YanıtlaSil
  16. Hi Görkem!

    It's funny, my friend from Germany send me a Beauty Blender dupe last week! I had never tried it and OMG I agree with you it's fantastic! I need to play a little bit more with it but I will review it soon on my blog too!
    Have a lovely evening!
    Big kiss!
    xx

    YanıtlaSil
  17. cultbeauty.co.uk da satılıyor beauty blender orjinali aslında

    YanıtlaSil
  18. Yakında Türkiye'de bulması zor olan ürünlerden oluşan bir blog satışı yapmayı düşünüyorum :) beauty blender da bunlardan biri olacak sanırım :) getirdiğim zaman haber veririm size de :)

    YanıtlaSil
  19. görkem aşağıdaki adresten alabilirsin.salı aksamına kadar ücretsiz kargo var.

    http://www.cultbeauty.co.uk/make-up/tools-brushes/beautyblender-beautyblender.html

    YanıtlaSil
  20. arkadaşımın önerisiyle tanıştığım bu blog makyaj malzemeleri konusunda birharika . süngere ayrıca bayıldım :)g

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. ah görkem bayılıyorum sana seni youtube da ki o güzel videolarında keşfettim bloğunu da o günden beri takip ediyorum her soruma güzel olumlu faydalı şekilde de dönüş yapıyosun ya daha çok bağlandım sana twitterda da merakla takip ediyorum son zamanlardaki duyarlı tavırlarını da çok taktir ediyorum =)

    feyzanesra@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Neden amazondan almayı düsünmedn canım.bahsettigin sünger http://www.amazon.com/Beautyblender-Double-Blender-Sponge-Cleanser/dp/B000I5MJ8S/ref=sr_1_39?s=beauty&ie=UTF8&qid=1374574154&sr=1-39 degil mi ?

    YanıtlaSil
  24. Süper faydalı bir yazı olmuş gerçekten. Ben doğru sonuç için makyajda fırçaların süngerlerin, ürünlerden daha önemli olduğunu düşünüyorum. Ve fondöten, bb krem, kapatıcı asla elle ya da fırçayla homojen dağılmıyor. Süngerle hem daha kısa sürede hem de daha natural bir sonuç alıyorum. Ancak malesef süngere bu kadar bütçe ayıramıyorum, bütçe sıkıntısı olmayanlar için kesinlikle denenmesi gereken bi ürün :)

    YanıtlaSil
  25. Yazı çok işime yaradı, teşekkürleer

    YanıtlaSil
  26. selamm, sayende beauty blender kullanıcısı oldum.

    Temizlemek için bir işlem yapıyor musun? bunu merak ettim...

    Benim süngerimin rengi epey değişti de :)

    http://jassmeenmode.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  27. Merhaba
    peki süngerini nasıl temizliyorsun acaba ve yıkadığınız boya veriyor mu. Ben moru bu almıştım ama şu an pek mora benzemiyor açıkçası
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. Ben de aynı makyaj sırasında bir üründen diğer ürüne geçişte nasıl kullanılıyor onu merak ettim. yani fondöteni sürdük arkasından kontür yapacağız aynı tarafla diyelim, fondöten kalıntısı olup sorun yaratmıyor mu?

    YanıtlaSil