MAC 168 Angled Contour Brush || Fırça İncelemesi





Yine ben! Merhaba :). Bugün sizlere, en yeni MAC fırçamı tanıtacağım. Dün yazısını şurada yazdığım Pink Swoon allıkla birlikte aldığım bu fırça uzunca zamandır aklımdaydı. Nihayet Taksim, İstiklal Caddesi'ndeki MAC Pro Store'a gittim ve fırça artık benim!

Hey there, it's me again! I'll be reviewing my new MAC brush; 168, Large Angled Contour Brush. I got this with the lovely Pink Swoon blush, which I reviewed right here.




Fırça, her ne kadar kontur fırçası diye geçse de, ince ve fazla zayıf bir yüze sahip olmanın sonucu olarak konturle işim olmuyor. Ben bu fırçayı allık için aldım. Allık fırçan yok muydu derseniz, bir sürü, ama beyaz fırçalara zaafım var ve bu fırçanın parasını çoktan ayırmıştım. :) Tıpkı MAC 217'ler gibi bembeyaz ve bu ne zaman kirlendiğini ve yıkanması gerektiği anlamanızı sağlıyor. Açısı kontur için mükemmel ama ben allık için kullanıyorum ve sonuca bayılıyorum. Bu arada çok yumuşak olduğunu da söylemeliyim. 187 ile birlikte MAC'in en yumuşak fırçası ilan ediyorum bunu hatta!

Even though the brush is a contour brush, I never use this to contour, since I never contour my already sculpted thin face. I use this brush for applying my blush. I have so many blush brushes but I didn't mind having another one, which is so soft and white! I love white bristles. You can tell when the brush needs to be washed. That's why 217 is my all time favorite blending brush. 




Çoğu blogger ve MAC makyaj artisti bu fırçayı likit fondoten için kullanıyor ve harikalar yarattığını söylüyor ama ben bu kar beyazı fırçaya kıyıp da asla fondoten süremem! Bu arada, sırf sizlere bilgi verebilmek adına bugün NARS Laguna bronzerımı bu fırçayla sürdüm ve yüzümü konturledim. Kontur için daha iyi bir alternatif bulacağınızı sanmıyorum. Eğer iyi bir allık ve kontur fırçası arıyorsanız bu fırça tam size göre. (Satış Fiyatı: 84 TL)

I've heard and read so many bloggers and makeup artists use this brush for liquid foundation but I WOULD NEVER use this snow white baby for foundation! What are your thoughts on this brush? Let me know! xx


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

16 yorum:

  1. Dün 129'u aldım allık için ve bu aklımda kaldı! Kesinlikle bir sonraki ziyaretimde alacağım bu fırçayı da :) Güle güle kullan :)

    www.irmak-s.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, ben severim 129'u, güle güle kullan Irmakcım:)

      Sil
  2. Bu fırçayı almakla almamak arasında kalıp 109 ve 129'u aldım.
    Belki bir ara bunuda alırım.:)

    YanıtlaSil
  3. görkem abla yves rocher açılı eyeliner fırçası almayı düşünüyorum sence nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim ama sen söyleyince google'dan bakıp inceledim. Bence güzel görünüyor, zaten kimse kötü yorum da yapmamış :)

      Sil
  4. Görkemmm beyaz olmaları beni de çok cezbediyor! Şimdi sen yazınca daha bi alasım geldi! Aklımda bu fırça! :) Güle güle kullaannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şart değil ama beyaz fırçalara dayanamıyorum işte! Alırsan söyle bana da, öpücükler!

      Sil
  5. Harika bir fırça ama bunun gibi sigmada çıkarmış böyle bir fırça onu da merak etmiyor değilim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of, evet. Onu mu alsam bunu mu diye epey düşündüm. O biraz daha yayvan sanırım:)

      Sil
  6. Bende bu fırçayı hem kontur hem de allık için kullanıyorum ve çok memnunum ;) Bu aralar aklımda birde 129 var yakın bir zamanda dayanamayıp onu da alıcam galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 129 da pudra ve allık için harikadır! Ben buna o kadar bayıldım ki, aylarca elimden düşürmem:))

      Sil
  7. I love this brush as well! Like yourself, I don't use it to contour because I find it too fluffy for that purpose. I use it to apply bronzer or blush. Have you seriously read that mua's use this to apply foundation?! AHHH!! I would never do that either to this brush. It's soooooo soft and ahh... just like everything that you said.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes and I saw him dipping the brush into foundation and I was like 'NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, STOP NOW!' :((((

      Sil
  8. Fondöten sürmeye kıyamam, dediğini okuyunca çok güldüm :))) Ben de bazı fırçalarımla fondöten sürmeye ben de kıyamıyorum. Hatta, Beauty Blender'a bile kıyamadım bir süre :)))

    Güle güle kullan! Yumuşak, açılı allık fırçası candır!!! Öptüm :)

    YanıtlaSil
  9. Benimde çok istediğim ama karar veremediğim bir fırçaydı, sigmada da var. En kısa zamanda mac e gidip yakından bakıcam. Yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil