MAC Select Sheer Pressed Powder || Pudra İncelemesi



Günaydın! Günün yazısı yeni favori pudram üzerine olacak. 'Pudra ve Görkem?' dediğinizi duyar gibiyim. Gelin nedenini açıklayayım...

Senelerce kuruluktan çatlayan, hatta patlayan bir ciltten muzdarip olan ben, nihayet doğru bakım rutinimi oturttum ve artık cildim kuru karma. Yanaklarım kuru, T bölgem de ise hafif bir yağlanma var. Bunun coşkusuyla hemen koşup pudra alayım dedim ama öncesinde ufak çaplı bir araştırma yaptım.

Bana kapatıcılık vermeyecek, ağır gelmeyecek ve kabuk kabuk durmayacak doğal görünümlü bir ürün lazımdı. İnternetten yaptığım araştırma sonucunda Select Sheer Pressed ile iyi anlaşacağımızı düşündüm, nitekim öyle de oldu...




Sheer Pressed adından da anlayacağınız gibi çok ince yapıda, sıkıştırılmış bir pudra. Makyajımı sabitlemek ve T bölgemin gün içinde parlamasını önlemek adına MAC 116 fırçamla uyguladığımda tam da istediğim sonucu elde ediyorum.




 NW20 rengini aldığım bu pudra çok enteresan bir şekilde gözeneklerimi küçük gösteriyor. Bu da benim işime geliyor ve bu ürünü kullanacağım zaman Porefessional bazımı kullanmıyor, ziyan etmemiş oluyorum. 

MAC'in fondotenlerine olan alerjimden dolayı bu pudraya da biraz ön yargılı yaklaşmama rağmen beni çok şaşırttı ve tatmin etti. Aldığımdan beri her gün kullanıyorum ve bittiğinde Rimmel Stay Matte yerine yine bu ürünü satın alacağım. Siz bu ürünü denediniz mi?


*Bu pudrayı MAC mağazalarından ve maccosmetics.com.tr 'den satın alabilirsiniz.


**An itibariyle seyahatte olduğum için internetim yok. Döndüğümde tüm yorumları ve mailleri tek tek cevaplayacağım. Sevgiler!


Bana Ulaşın

Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Görkem Karman

6 yorum:

  1. uzun zamandır pudra arayan biri olarak (cildim problemli sivilce lekeleri ve pürüzleri var tedavi gördüğüm için inanılmaz kurumalar hassasiyet var) keşke yüzde ayrıntılı nasıl durduğunu görebilseydim:)

    YanıtlaSil
  2. Bu nasıl güzel bir görsel olmuş Görkem! Ba-yıl-dım! Bu arada Londra en sevdiğim şehirdir, 5-6 defa gittim ama hiçbir zaman sıkılmam <3
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. görkem acil yardım! cildi kuru-karma, göz altlarım feci mor, 10 gün sonra düğünüm var ve hem salonda hem de foto çekiminde kusursuz bir ten istiyorum, uzun süre dayanacak ve kusursuzluğu sağlayacak ürün önerilerine ihtiyacım var...

    YanıtlaSil
  4. görkem benim de cildim aynı tipte :) bu pudra güzelmiş ama adanada mac mağazası yok ve internetten alışveriş yapamıyorum :) başka bir pudra önerin var mı ? şimdiden teşekkürler :)
    acelyadmakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Görkem merhaba :) Ben aslında bb krem ve üzerine de transparan bir pudra kullanıyorum,görüntüden memnun kalıyorum ancak makyajı yaparken zorlanıyorum bazen ve uzun sürüyor.Havalarda ısınmaya başladı ve çok terleyen bir insanım.Terlemeye kafasından başlayan bir insan :D Senden kullanımı pratik, kapatıcılığı olan bir pudra önerisi istiyorum.Mac studio fix powder plush foundation hakkında ne düşünüyorsun?

    YanıtlaSil