Benefit Porefessional Agent Zero Shine Pudra İncelemesi



Günaydın! Bugün sizlere, kısa bir süre sonra Sephora'lara gelecek olan yeni bir ürünü tanıtacağım. Bu ürüne yaklaşık 3 haftadır sahibim ve sanırım artık yorumlamanın zamanı geldi. Yazısını şurada yazdığım meşhur Porefessional bazı duymayan kalmamıştır. İşte bu ürün de onun pudra versiyonu, gözenek görünümünü azaltırken cildi mat tutmayı da vaat ediyor.




Benefit'in her zamanki sevimli ambalajları ve sloganları bu üründe de kendini gösteriyor ancak yüksek ihtimalle markanın diğer ürünleri gibi 90-100 TL civarı bir fiyatla piyasaya gireceğini düşünürsek, hafif ama kullanışlı bir plastikten ziyade daha ağır bir ambalajı tercih ederdim. Yine de taşıması kolay, çantaya atıp çıkmalık bir ürün olduğunu belirtmeliyim.






'Çantaya atıp çıkmalık' ünvanını, altından çıkan minicik fırçayla sonuna kadar hak ediyor. Paketin alt kısmını çevirerek ulaştığınız bu fırça; oldukça minik, yumuşak ve kullanışlı ancak evde durduk yere 'Ben şu pudranın altındaki minik fırçayı alayım da kullanayım.' demem. Seyahatteyken ya da gün içinde pudramı tazelemek için çantamda kocaman bir fırça taşımama gerek bırakmayacak, kurtarıcı bir parça kendisi.




Tuzluk görünümlü bu formdan yalnızca ihtiyacınız kadar pudra çıkartabiliyorsunuz ve yine çantanıza atarken aklınız kalmasın diye tepedeki formu çevirip delikli kısmı kilitleyebiliyorsunuz. 




Gelelim pudraya. İlk gördüğümde 'Eyvah, bunun rengi çok koyu!' dedim ancak uygulayınca anladım ki aslında renk vermiyor. Ürün gerçekten şu ana kadar kullandığım en hafif pudralardan biri. Varlığını yüzünüzde hissedemiyorsunuz. Duruşu da aynı şekilde; çok yakından bakıldığında bile pudramsı bir bitiş göremiyorsunuz. Aksine, doğal bir şekilde pürüzsüz ve photoshoplanmış bir yüzle karşılaşıyorsunuz. 




Peki ya benim tenimdeki etkisi? Açıkçası gözenekleri küçültme konusunda çok başarılı bulmadım. Evet, o delikli görünümü azaltıyor ancak orjinal Porefessional baz kadar değil. Eğer büyükçe gözenekleriniz varsa ve önceliğiniz bu duruma çözüm bulmaksa, bu pudra yerine orjinal bazı almanızı öneririm. Bunun dışında makyaj sabitlemede oldukça başarılı bulduğumu eklemeliyim. O kadar ince ve aydınlık ki, her kullanımda alnıma uyguladıktan sonra fırçamda kalan miktarla göz altı kapatıcımı da sabitledim. T bölgem yaklaşık 5-6 saat kadar parlama yapmadı. Göz altlarımdaki kapatıcı da kurumadan, kabuk kabuk olmadan sabit kaldı.

Uzun lafın kısası; gerçekten mat ve donuk görünmeden parlamadan kurtulmak, yüzünüzdeki yağı kontrol altında tutmak, tüm bunları yaparken de gözeneklerinizde hafif bir küçülme elde etmek istiyorsanız bu üründen memnun kalacaksınız.

Ben de yukarıda saydığım işlemler için severek kullanıyorum ancak bitince bir daha alır mıyım, orasını bilmiyorum çünkü an itibariyle elimde severek kullandığım 3 farklı pudram daha var. Son olarak bir iki kelimeyle özetlemem gerekirse; sevdim ancak beni büyülemedi. Göz bebeğim hala orjinal Porefessional baz.

Ne düşünüyorsunuz? En sevdiğiniz Benefit ürünü hangisi? Mutlu günler!


*Ürün Benefit Türkiye tarafından deneyimlemem için gönderilmiştir. 


Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8
Bu ürünü kullandığım son makyaj videom için buraya tıklayın!





Görkem Karman

10 yorum:

  1. Merakla bu ürünün mağazalara gelmesini bekliyorum özellikle içerisinden fırça çıktığı için çantada taşıma konusunda ve anlık parlamaları düzenleme konusunda başarılı gözüküyor.Hali hazırda elinde bu tarz bir ürün olmayanlar alabilir diye düşünüyorum ama onun dışında çok gereklimi bende bilemedim.kardeş ürün gözenek kapatıcı bazla kullanıldığında da sanırım daha iyi sonuç verecek :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ambalajı bana pek kullanışlı gibi gelmedi. Gözenekleride porefessional gibi kapatmoyorsa çok gerekli bir ürün değil bence :) yazı için teşekkürler :) bu ürünü çok merak ediyordum fikir sahibi olmuş oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Naked3 paletle yapmış olduğunuz makyaj videnuzda gördüğümden beri (yani dündü sanırım) deli araştırdım bu pudrayı. Çünkü bende her iki sorunsalda fazlasıyla mevcut. Ve bu yazıdan da anlıyorum ki bazıyla birlikte kullanmam lazım. Bilgilendirme için çok teşekkürler. Ve size bir karşılaştırma sorusu sormak isterim. Ben şimdilerde bu parlama sorunum için MAC prep&prime transparan pudrasını kullanıyorum ve memnun sayılırım. Ama onu gün içerisinde yanımda taşımıyorum, sanki bu çantaya at çık özelliğiyle daha kullanışlı gibi. Ama sırf bunun için de Mac den daha az yarar göreceksem niye o kadar para vereyim ki. Kısacası kesin olarak professionel baz alacağım ama pudranın gelmesini heyecanla beklemeli miyim sizce?

    YanıtlaSil
  4. Benefit Professional varken buna bakmam:) Gözeneklere o kadar etkili değilse neden alınsın ki! Güzel bir ürün tanıtım yazısı olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Buna bayıldım yaaa ama nasl alacagimi kara kara düşünüyorum çünkü ben küçük bir ilçede yaşıyorum buna ulasmam brz zor sanırım satılan bi internet sitesi var mı acaba?

    YanıtlaSil
  6. hm güzelmiş ürün cok begendim acaba nerede bulabiliriz ?

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan görkem woow dememene sevindim TR fiyatları çok abes olduğu için almıyorum da =)

    YanıtlaSil
  8. Almama sebep olabilecek tek neden çantamda pudra ve fırçayı ayrı ayrı taşımaktan bıkmış olmamdır. İçinde fırçası bulunan ve gün içinde tazelediğimizde üst üste pudra sürmüş görüntüsü de yaratmayan bir ürün kullanışlı olacaktır :)

    YanıtlaSil
  9. Takma kipriklerin hangilerini önerirsin çünki bu güne kadar kullandıklarım arasında hepsi pardon bu ifadem için iğrençdi

    YanıtlaSil
  10. Dün aldım ürünü ce açıkcası beyendim ama benim de favorim benefit baz :) daha önce nasıl keşfetmemişim çok şaşıyorum ama tavsiye ederim özellikle cildi yağlı olanlar için ideal

    YanıtlaSil