Dior - Massai || Oje İncelemesi



Günaydın! Bugün sizlere, son bir aydır çok ama çok severek kullandığım bir ojeyi tanıtacağım. Şu pahalı oje defterini Chanel fiyaskosundan sonra tamamen kapadım diyordum ki, Yunanistan'dayken Dior ojelerin indirimde olduğunu gördüm. Normalde kendime kırmızı ojeyi hiç yakıştıramasam da bu ton beni çekti ve Massai isimli rengi kapıverdim.




Massai'nin iki kat uygulanmış hali.


Massai, tam anlamıyla koyu bir kan kırmızısı. Sade ama gösterişli cam şişesi, ideal kalınlıktaki fırçası ve parlak bitişiyle Essie - Fiji'den sonraki yeni favori ojem oldu bile... 




Oje tek katta tırnağı tamamen örtüyor. Gerçekten ikincisine gerek bile kalmıyor ama ben her ojeyi minimum iki kat sürmeyi sevdiğimden devam ediyorum. Kuruma süresi inanılmaz. Yapısı diğer ojelere göre biraz daha kalın ve örtücü olmasına rağmen anında kuruyor.




Yukarıdaki fotoğrafı telefonumla çekmiştim, o yüzden görüntü kalitesi biraz düşük olabilir. Yine yukarıdaki karede ojenin tek kat uygulanmış halini görebilirsiniz.

Kısacası, Dior oje konusunda beni çok tatmin etti. Şu anda makyaj/oje/her türlü kozmetik detoksunda olduğum için bir şey almıyorum ancak ojelerim azaldıkça, gözüme farklı ve güzel bir renk çarptıkça Dior'a şans vermeye devam edebilirim.

Ülkemizdeki satış fiyatını net bilmemekle beraber Sephora, Boyner, ATÜ, Debenhams gibi yerlerde Dior standlarında satıldığını hatırlatıyor, mutlu günler diliyorum. Sizin en sevdiğiniz kırmızı oje hangisi?






Görkem Karman

10 yorum:

  1. Bence beyaz tenli olduğunuz için bu renk inanılmaz yakışmış size.Kırmızının koyu tonları kesinlikle benim de vazgeçilmezim. Özellikle kışları Maybelline-Burgundy Kiss en sevdiğim siyaha kaçan bordolardan biri :)

    YanıtlaSil
  2. cook güzel bir kırmızı :) ben maybelline in eski serisindeki apple candy rengini çok seviyordum artık bulamıyorum tabi :/

    YanıtlaSil
  3. "you're never fully dressed without red nailpolish" :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Genelde kırmızı süren biri değilim fakat bu kırmızıya gerçekten bayıldım. Bu arada Dior ojeleri Boyner'de 76 ya da 78 TL diye hatırlıyorum ama tam emin değilim o civarda bir şeydi. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel bir kırmızıymış! Dior ojeler şu anda 76 lira diye biliyorum ben de :) İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmış bende aranıza yeni katıldım. İlgilenirseniz bloguma bakmanızı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel bir kırmızı tonu ve cok yakısmıs:).

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir ton çok beğendim

    YanıtlaSil