Clinique Smart Serum || Gerçekten Akıllı Mı?



Haftanın ortasından, en sevdiğim günden günaydınlar! Bugün sizlere, yaklaşık 2 aydır kullandığım Clinique Akıllı Serum'dan bahsedeceğim. Öncelikle bu seruma neden akıllı dendiğiyle başlamak isterim. 




Ürün, cildin problemli kısmı neyse, sorunlu bölgesi neresiyse onu tamir etmeyi vaat ediyor. Bu yüzden ürüne akıllı serum deniyor. 




Tüm cilt tiplerine uygun fondotenlerin gerçekten 'tüm' cilt tiplerine uyduğuna inanmadığım gibi, bu tarz 'sorun neyse çözer' serumlarından da, kremlerinden de mucizeler yaratmalarını beklemiyorum açıkçası. Clinique Smart Serum da kuru, çok kuru, hassas, karma, yağlı, akneli tüm ciltlere uygun olarak geçiyor ancak ben birkaç aydır her gün kullanan biri olarak çok kuru ve çok yağlı ciltlerin kendisiyle iyi anlaşabileceğine inanmıyorum.




Akıllı Serum, Clinique'in her ürünü gibi alerji testinden geçmiş bir ürün. Üzerinde yazılanlara bakılırsa; sabah ve akşam nemlendiriciden önce düzenli olarak uygulandığında, ciltteki renk eşitsizliklerini, kırışıklıkları ve onarım gereken her bölgeyi gözle görülür bir biçimde düzenleyen bu serum parfüm de içermiyor.




Gösterişten uzak gri şişesinin makyaj masamdaki duruşunu seviyorum. Bu arada bendeki şişenin 30 ML olduğunu da eklemeliyim. Ürünün bir de 50 ML'lik şişesi var.



Gelelim seruma ve bendeki etkisine. 1,5 pompayı yaklaşık 2 aydır sabah ve akşam temizlenmiş cildime nemlendiriciden önce uyguluyorum. Parfüm, çiçek ya da meyve kokmayan değişik kokusunu seviyorum. Zaten çok keskin kokmuyor, hassasiyet yaratmıyor. 

Ellerimle yüzüme yaydığım serumun cildime nüfuz etmesini bekliyor, daha sonra nemlendiricimi uyguluyorum. Cildimi adeta bir makyaj bazı gibi pürüzsüzleştirdiğini ve makyaj için daha net bir zemin oluşturduğunu hissediyorum. 

Cildimde leke, akne ya da eskisi gibi kuruluk şeklinde spesifik bir sorun olmadığı için ben bu seruma uygun, ideal bir denek miyim, onu da bilmiyorum ancak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, birkaç ay önce fazla nemlendirmeden ve yağlı ürün kullanmamdan ötürü yağ dengesi bozulan T bölgemi kontrol altına aldı. Kurumaya başlayan yanaklarımı da eski nem dengesine kavuşturdu. #buserumgalibagerçektenakıllı

Gel gelelim şöyle bir durum da var; burnumun çevresine yapışıp kalan kırmızı lekelere hiç etkisi olmadı. Ya da mimik çizgilerimde gözle görülür bir kırışıklık azalması gözlemlemedim. Dolayısıyla bu serum benim için cildimi makyaja hazırlayan, pürüzsüzleştiren ve yumuşatan, T bölgemdeki yağı kontrol altına alan bir makyaj bazından farklı bir şey yapmadı. #buserumokadardaakıllıdeğilmiş

Konu cilt bakımı ve serum olunca cilt neye açsa onu doyurmalı diye düşünüyorum. Örneğin geçen yıla kadar cildim kuruluktan çatlayan, her şeye reaksiyon gösteren bir ciltti ve ben uzun süre Rexaline'in %70 nem vaat eden serumunu kullanmıştım. (Rexaline Sephora'larda satılıyor.) Gerçekten cildimi neme doyurmuştu. 

Toparlarsak, ben bu serumu belli bir problemi (aşırı yağlanma, akne, lekeler, kuruluk vs.) olan ciltlere değil ancak benim şu anki halim gibi, çok rahatsız edici bir sorunu olmayan, 'cilt bakım rutinime bir serum da oturtayım' diyen ve cildindeki nem-yağ dengesini sağlayıp yüzünü makyaja hazırlamak isteyenlere tavsiye edebilirim. 

Peki ben bitince bir daha alır mıyım? Fiyatını görmeden önce sorsaydınız, cevabım evet olurdu çünkü yüzümde bir şeyler yaptığını, en azından yağı dengeleyip pürüzsüzleştirdiğini görebiliyorum ancak fiyatını az önce bu blog yazısının sonuna yazmak için bulduğumda cevabımı 'hayır' olarak değiştirmeye karar verdim. Cildimin şu anki halini koruyabilirsem zaten bir seruma ihtiyacım olmaz. Kurursa tekrar Rexaline'e yönelirim. Olmadı şu meşhur Estee Lauder Advanced Night Repair'i denerim. :) 

Ürünü Boyner, Sevil, Sephora, clinique.com.tr ve Clinique standı olan her yerden satın alabilirsiniz. 30 ML satış fiyatı 225 TL. Fiyatı 100 Lira olsa yine alırdım ama maalesef, 225 Lira'yı hakedecek bir serum olduğunu düşünmüyorum. Sırada beklentilerimin çok yüksek olduğu Estee Lauder Advanced Night Repair var. Sevgiler!

*Ürün Clinique Türkiye tarafından deneyimleyip yorumlamam için gönderilmiştir. Teşekkürler Clinique!






Görkem Karman

14 yorum:

  1. Estee Lauder Advanced Night Repai cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok çok merak ettiğim ama fiyatından ötürü kararsız kaldığım bir üründü.
    İnceleme yazın benim için çok iyi oldu Görkemcim. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Görkem, işte seni bu yüzden çok seviyor ve takdir ediyorum: Deneme amaçlı gönderilmiş olsa bile ürünleri tarafsız bir şekilde yorumluyor ve neyse onu söylüyorsun. Estee Lauder Advanced Repair serumu ben de merak ediyorum ama sen yorumlamadan önce almayacağım :) Heryerden takipteyim, benim çiçeği burnunda bloguma bir göz atarsan çok mutlu olurum. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü ben de yaklaşık 3 aydir kullaniyorum.Serumun hedeflerini takip etmek için uygun bir denek sayılırım (Lekeli bir cildim var) .Bu 3 ay içerisinde sizin de belirttiğiniz gibi cildimin yağ dengesinin düzeldiğini ve makyaj için daha uygun, daha pürüzsüz bir ciltle uyandığımı farkettim. Fakat cildimdeki kızarıklıklara ve renk değişikliklerine pek faydası dokunduğunu soyleyemem.Ben de tekrar almayı düşünmüyorum.
    Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  5. Gorkemcigim bende de var bu serumdan ama daha kullanmaya baslamadim. Estee Lauder almayi ben de dusundum ama yasim genc oldugu icin onermediler. Onun yerine Clarin's Huile Lotus aldim. Bu karma yagli ciltler icin uygun olab yagi . Kuru ve hassas ciltler icin 2 farkli yagi daha var. Onlara da bakmani oneririm:)

    YanıtlaSil
  6. Valla ben bir serum için o kadar para vermezdim ama eyer o serum bir işe yarasaydı ben o parayı verirdim neyse senin önerdiklerini alcağım kesin neyse Görkem abla videonu iple çekiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu başarılı yorum için teşekkürler! Çünkü çıktığı gibi çok ses getirmeye başlayacak bir serum olduğunu düşünmüştüm bende, sanırım biraz da yapılan reklamların etkisi oldu bunda, ama eğer senin cildin gibi deyim yerindeyse "hatasız" bir ciltte bile aman aman etki yapmadıysa cildi her gün yağ kusan beni hiç memnun etmeyecektir :(

    YanıtlaSil
  8. Bende kararsız kalmıştım ama dedikleri gibi değilmiş heralde

    YanıtlaSil
  9. Dürüst ve aydinlatici bir yorum olmus,bende kararsizdim ama sayenizde kararimi verdim,tesekkürler görkem karman...

    YanıtlaSil
  10. Dürüst ve aydinlatici bir yorum olmus,bende kararsizdim ama sayenizde kararimi verdim,tesekkürler görkem karman...

    YanıtlaSil
  11. ben de daha önce serum kullanmadım ama 1 2 sene sonrasına şart yani 21 22 yaşında kullanılması gerekiyor bence iş işten geçmeden bende bloğuma beklerim destek veririseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. daybookofstyle.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. 3 gūn oldu kullanmaya baslayali ve yaziya denk gelince biraz hayal kirikligina ugramadim degil cunku ufak gunes lekelerim var ve beklentim fazlaydi sanirim.tabii her cilt tip farkli ve fsrkli tepkiler verebikir bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
  14. ben de kullandım ve gerçekten hiç bir faydasını görmedim malesef :( onun yerine vichy idealia serumu bir harika gece yatarken sürüyorum ve sabah parlak ve aydınlık bir cilt ile güne uyanıyorum kullanmanızı öneririm sevgiler :)

    YanıtlaSil