BİTENLER #2



Günaydın! İlkine şuradan ulaşabileceğiniz, Bitenler serisinin 2. yazısıyla karşınızdayım. Bu yazı için fotoğraflamayı unuttuğum bir de MAC Face & Body fondotenim vardı. Ne yazık ki fotoğraf çekerken gözümden kaçmış. Sonuç olarak bitirdiğim ve bitirdikçe aldığım sayılı fondotenlerden olan Face&Body'i çoktan tekrardan aldım. Yine keyifle kullanıyorum. Okumak isterseniz yazısı burada.




Cilt temizliğinden başlıyorum. Bu grup hiç değişmese de bir kez daha paylaşmak istedim. Göz makyajı temizliği için dönüşümlü kullandığım Bioderma Sensibio H2O ve Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ayda bir biten, bittikçe yenilenenlerden. Gül Özlü Makyaj Temizleme Sütü de bitmeden yedeklenenlerden. Yüz makyajımı silerken yüzümü nemlendiren tek ürün. Kaç senedir kullanıyorum, bilmiyorum.




Yine şurada bahsettiğim Clarins'in nem maskesini bitirdim. Bir daha satın almayacağım. Zaten bu ürünü sadece Glam Glow sonrası kullanıyordum çünkü Glam Glow cildimi gerçekten gerip kurutuyordu. Üstelik nem konusunda çok daha başarılı ürünler kullandım. Mesela Rexaline Serum. 

Bittikçe aldığım ürünlerden MAC Fix +. Ben sabitlemesi için değil de, fırçalarımı ıslatmak ve makyajımın o pudralı bitişini doğallaştırmak adına, yazın da ferahlamak amacıyla kullanıyorum. Büyük boyunu özellikle almıyorum çünkü bitiremeden bozulmasından korkuyorum.

Geçen yıl tanıştığım ve nem konusunda üzerine tanımadığım Kiehl's Avokadolu Göz Kremi de geçtiğimiz haftalarda bitti. Hemen yenisi alındı.




Son grupta ise yine Bobbi Brown Almost Bare parfüm var. Ne yazık ki çok çabuk tüketiyorum bunu ama bittikçe de almaya devam ediyorum. Beyaz tene çok yakışan bir menekşe kokusu, keyifle kullanıyorum.

MAC Prep + Prime Light Boost, aydınlatıcı kalem. Yaklaşık 1 sene sonra bitirdim. Epey bereketliymiş. Hemen yenisi alındı. Göz çevresi ve yüz için mükemmel aydınlatma sağlıyor. Yapısı da incecik.

Son olarak da NARS Radiant Creamy kapatıcımın Vanilla rengi. Yine kaçıncı kutumda olduğumu bilmediğim ürünlerden. Yenisi çoktan alındı. İşte böyle. Son zamanların bitenleri bunlardı.

Sevgiler. <3



Görkem Karman

13 yorum:

  1. Seni uzun zamandır çok severek takip ediyorum..Yaptğın her işte mükemmelsin başarılarının devamını diliyorum. çooook seviliyorsun sevgiler:)♡

    YanıtlaSil
  2. Ooo o prepandprime benim bitmek üzere hergün kullanıyorum😛 .

    YanıtlaSil
  3. Sevgil Gorkem Nars kapatici gozaltlarinda kurutma yapiyor mu merak ediyorum cunku bir sonraki kapatici tercihim nars olacak ama yas itibariyle nenlendiren bir kapaticiya ihtiyacim var, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ayy görkem bobbi brown parfümü çook merak ediyorum tabi eskişehirden alamıyorum ama kesinlikle almak istiyorum :):)

    YanıtlaSil
  5. Nars in kapaticisini bende almak istiyorum biraz elimdekilerini bitirince :D

    YanıtlaSil
  6. Bobbi Brown parfumu cok merak ettim :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Görkem abla.Sana bir kaç sormak istediğim şeyler var.16 yaşındayım.Garnier'in makyaj temizleme sütü ve makyaj temizleme suyundan herhangi birini kullansam yeterli olur mu yoksa ikisi de kullanılmalı mıyım?Bu ürünler sadece yüze makyaj uygulanıldığında mı kullanılmalı yoksa rutin cilt temizliği için de kullanılabiliyor mu?Genelde cildime nemlendirici harici ürün kullanmam da.Lütfen yardımcı olur musun aklım karıştı,teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
  8. Merhabaaa Kış Çekilişime herkesi beklerim ..
    bibusdesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. sevgili görkem, nasıl hepsini bitirebiliyorsun? özellikle fondöten konusunda :) ben aldığımda kalıyorlar, hala ilk aldıklarım bitmiş değiller ve bozulcaklar endişesindeyim. hiçbir makyaj malzemem tükenmiyor, halbuki makyaj yapıyorum da.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben artık gül özlü makyaj temizleme sütünü bulamiyorum garnierin. Her yerde kiraz ozlusu var, o da digeri kadar güzel temizlemiyor sanki, sen nerden aliyorsun acaba Görkem ?

    YanıtlaSil
  11. Bende hydra quench mask'i kullanmaya başladım ve sanırım yağlı ciltli olmam nedeniyle nemlendirmesini yeterli buldum, sanırım kuru ciltler için pek yeterli gelmiyor. Zaten bence şu da yanlış, hem karma ve yağlı ciltler hemde kuru ciltler için yapılan sete aynı ürünün konulması. Nars kapatıcı benim de gözbebeğim ^^

    YanıtlaSil
  12. cilt tipimiz aynı o yüzden bitenler yazının sıkı takipcisiyim :)

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil