Kapatıcı Çekmecem


Yazı boyunca başlığı (*) ile işaretlenmiş ürünler göreceksiniz. Bunlar, firma gönderisidir.


Günaydın! Anıl, Gözde ve Görkem üçlüsü olarak her Pazartesi yayınladığımız 3 Ürün, 3 Yorum serisinin bugünkü yazıları çekmecelerimiz üzerine olacak. Ben bu yazıyla sizlere kapatıcı çekmecemi açarken, Gözde buradaki yazısıyla allık, Anıl ise şuradaki yazısıyla far paleti çekmecesini sizlerle paylaşıyor olacak.




Beni bir süredir takip ediyorsanız, göz altı morluklarımdan hiç hoşnut olmadığımı ve bu durumun beraberinde getirdiği kapatıcı takıntımı biliyorsunuzdur. Koleksiyonumu ne kadar küçültürsem küçülteyim, boşaltmaya kıyamadığım tek çekmecem kesinlikle bu. Benim için tüm kriterlerin yanına tik attıran ürünü çoktan bulmuş olmama rağmen, yeni kapatıcılar denemekten de kendimi alamıyorum. Şimdi sizlere, an itibariyle çekmecemde bulunan, yeni deneyimlediğim ve uzun süredir bittikçe satın aldığım ürünleri kısa cümlelerle açıklayacağım.




1) NARS Radiant Creamy Kapatıcı 

4. tüpümü de geçen hafta itibariyle bitirdiğim kapatıcım. 6ML'lik, sünger aplikatörlü bir formda geliyor. Göz altlarımı çok güzel örtüp aydınlatsa da, ufak da olsa çizgilenme yapıyor. Ben en çok, yüzümdeki kızarıklıklar, varsa sivilce izleri ve fondotenimin örtemediği bölgelerde başarılı buluyorum. Kapatmak istediğiniz bölgeyi pul pul yapmadan örtüyor. Yapısı oldukça kremsi. Bendeki rengi Light 2 Vanilla. MAC'te NW15'e denk geldiğini düşünüyorum. Bitirdikçe satın almaya devam edeceğim. Detaylı yazısı burada




2) Maybelline Dream Lumi Touch

Her güzel şey gibi, artık ülkemizde bulunmayan bir ürün bu. Neden Maybelline raflarından kaldırıldığına anlam veremediğim, incecik yapısına rağmen göz altı morluklarını çok güzel örten ve göz çevremi asla kurutmayan, hem kapatan, hem de aydınlatan, kalem formda bir kapatıcı. Toplamda 3 tane bitirmiş olmam lazım. Şu an elimdeki ise, ürünü sevdiğimi bilen bir okuyucumun bana hediyesi. Tekrardan kavuşmam için Almanya'dan yolladı. Bu arada bendeki rengi 2 numarası. Benim tenimden biraz daha koyu ve somonumsu olması işime geliyor çünkü ben bu ürünü şu sıralar corrector (morluk silici) olarak kullanıyorum.




3) Make Up For Ever HD Kapatıcı (*)

Mufe'nin HD serisinin HD kameralarda harika görünmek için üretildiğini duymayan kalmamıştır. İşte bu ürün de o serinin kapatıcısı. Kalem formda ancak ucunda fırça yerine plastik bir aparat bulunuyor. Alttan kalemi çevirdikçe yukarıdaki plastikten ürün gelmeye başlıyor. Bu, çabuk bitmeye meyilli bir ürün. Zaten 1,5 ML. Bendeki rengi 315. Benim tenime göre biraz sarı. Ürünün yapısı ince ve kremsi ancak kapatıcılığı yoğun ve kurutucu bir yapısı var. Pudrayla sabitlesem de çizgilere dolduğu için ve HD performans anlamında bu serinin fondoteni kadar başarılı bulmadığım (çok iyi fotoğraf verdiğini düşünmediğim için) bitince satın almayacağım ürünlerden biri oldu. Yine de hakkını yemeyeyim, sabah sürüp akşam hala yeni uygulanmış gibi duran, aşırı kalıcı bir kapatıcı kendisi.




4) MAC Prep + Prime Aydınlatıcı Kalem

Yine bitirdikçe satın aldığım ürünlerden. Normalde Light Boost (sarı) rengini kullanıyorum ancak son alışverişimde Radiant Rose (açık pembe) rengini almıştım. Fırça uçlu, kalem formlu bir aydınlatıcı. İster kapatıcınızın altına, ister üstüne, isterseniz de yüzünüzün aydınlatmak istediğiniz noktalarına uygulayabiliyorsunuz. İçindeki minik ışıltılar sayesinde ışığı yansıtıyor ve fotoğraflarda güzel çıkmasının yanı sıra, kapatıcının üstüne uygulandığında mükemmel aydınlık sağlıyor. Oldukça bereketli bir ürün, bir tane satın alıp bir sene kullanıyorum ancak hep aynı şeyi kullanmaktan biraz sıkıldığım için bu tüp de bittiğinde bir süreliğine satın almayıp farklı şeyler deneyeceğim.




5) L'oreal True Match Kapatıcı

Maybelline Dream Lumi Touch ülkemizden kaldırıldığına göre, uygun fiyatlı favori kapatıcım artık bu. Fondotenini bir türlü sevemediğim (ama yağlı ciltler için harika bulduğum) True Match serisinin bu ürünü, oldukça sarı bir renk skalasına sahip, epey örtücü ve aydınlatıcı. Uzun uzun anlatmak istemiyorum çünkü detaylı yazısını şurada yazmıştım. Unutmadan, bendeki rengi 01-Ivory ve oldukça sarı olduğu için, altına corrector kullanmazsam morluklarımı örtmek yerine daha da ön plana çıkarıyor ancak Bobbi Brown correctorımın üzerine uyguladığımda tam da istediğim sonucu elde ediyorum.




6) MAC Pro Longwear Kapatıcı

Ne diyeyim ki. En sevdiğim kapatıcı. Çizgilere dolmayan, ben silene kadar sabit kalan, her şeyi örten, likit formda, 9ML'lik bir ürün. Tabii ki bitirdikçe yeniden aldığım ürünlerden. İyi bir göz altı kapatıcısı arıyorsanız ve altına yoğun bir göz çevresi nemlendiricisi kullanmaya da razıysanız başka ürün aramayın derim. Bu arada bendeki rengi NW15. Bu ürün, uygulandıktan sonra, yani gün içinde biraz koyulaşabilen bir ürün. Bu sebepten kendi rengimden bir ton açık almayı tercih ediyorum. Bu kapatıcıyı mükemmel sonuç almak için nasıl uyguladığımı şuradaki yazımda anlatmıştım.




7) Make Up For Ever Full Cover Kapatıcı (*)

Seneler önce kullanıp hayran kaldığım bir ürün. Göz çevresini kurutan ama her şeyi örten, suya dayanıklı, ağlasanız bile yerinden kıpırdamayan, neredeyse bir fondoten gramajına sahip (15 ML) çok başarılı bir kapatıcı. Tam benlik. Göz altımda beyaz bezeler yapmamış olsaydı kullanmaya devam edecektim ancak oluşturduğu açık renkli kabarcıklar haftalarca kaybolmayınca ürünü kullanmayı bıraktım. Zaten sonra da Pro Longwear'le tanıştım ancak geçtiğimiz aylarda firma bu ürünü bana tekrar gönderdi. Gerçekten özlemişim ancak hala cesaret edip de göz çevreme süremedim. Onun yerine bir türlü kapanmayan belirgin damarlarımın, kızarıklık ve fondotenimin örtemediği bölgelere uyguladığım bir ürün oldu kendisi. Bendeki rengi 4 numarası. 




8) L.A. Girl Pro Conceal Kapatıcı (*)

MAC Pro Longwear'e muadil gösterilen bu ürün; oldukça uygun fiyatlı, sıkılabilir tüp formunda, fırça aparatlı, 8 gramlık bir kapatıcı. Şuradaki hesap ülkemize getiriyor ve satışını yapıyor. Zaten bana da kendisi hediye etti. Rengimi doğru tutturabilmiş olsaydım çok daha mutlu olurdum ama Light Ivory de benim mor göz altlarımı çok iyi örtüp karartmadığından sevdim diyebilirim. Bu arada bu da HD bir ürünmüş. Hakkında kesin cümleler kuracak kadar çok kullanmamış olsam da, ilk izlenimlerim; Pro Longwear'den çok daha kremsi ve tok bir yapıda olduğu, az da olsa çizgilere dolduğu ama mükemmel örttüğü şeklinde oldu. Sevdim.




9) Urban Decay Naked Skin Kapatıcı

Ne büyük heveslerle satın almıştım seni ama olmadı. Bir ürün bu kadar hafif olur mu? Göz çevremde varlığı yokluğu bir değil ancak çok da güzel örtüp aydınlatıyor. Bir de gözlerimin iç köşelerini pul pul yapmasaydı, kullanmaya devam edecektim. Kendisini elimden çıkardım. Şu anda yeni sahibine doğru yolda. Şurada detaylı videosu var. Bendeki rengi 01'di bu arada. 




10) Bobbi Brown Creamy Corrector

Bobbi Brown Corrector, Bisque? Sanırım bu iki kalıp benimle özdeşleşti. Morluklarımla başa çıkmamın tek yolu. Senelerdir kullandığım, bittikçe de almaya devam edeceğim bir ürün. Detaylı yazısı şurada.


11) Başka çekmecede kaldığı için fotoğraflamayı unuttuğum ve bunu sonradan farkettiğim bir ürün daha var. O da yazısını şurada yazdığım Rimmel kapatıcım.

İşte böyle. Benim kapatıcı çekmecem bu şekilde. NARS Radiant Creamy kapatıcım bittiği için onu çekmeceden çıkarmak, UD kapatıcıyı da yeni sahibine göndermek durumunda kaldım. L'oreal True Match'i de Haziran ayı içerisinde bitirmeyi hedefliyorum. Bu çekmecenin yıldızları kesinlikle; Bobbi Brown corrector, MAC Pro Longwear kapatıcı. Siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Sevgiler!



Görkem Karman

16 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş :) içlerinde çok merak ettiğim ürünler var,sayende artı ve eksileriyle görmüş oldum

    YanıtlaSil
  2. L.A. Girl Pro Conceal Kapatıcıyı beautyjoint sitesinden aldım ben de ama rengini tutturamamışım :(
    benim de çekmecemde onlarca kapatıcı var ama demirbaşlarım bobby brown corrector bisque ve mac prolongwear nw25 kesinlikle :D

    YanıtlaSil
  3. Lorealin kapatıcısını ben de çok beğeniyorum. Şişesi çok küçük olmasına ragmen beni bir yıl götürdü :) http://makyajdevrimi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bende bobbi brown correctoru ok sevmiştim. ancak baktım ki ihtiyacım yok elden çıkardım. mac aydınlatıcıyı bende iki farklı rengini kullandım. çok sevdiğim bir ürün ama her aldığımda daha pahalı oluyor. sanırım daha almam bende.

    YanıtlaSil
  5. Görkem bu postunda benefit erase paste neden yok acaba? Daha önce kullanıp yorumlamıştın eski yazılarının birinde hatırlıyorum acaba sonradan beğenmediğin için mi tekrar almadın yoksa yeni arayışlara geçtiğin için mi tekrar almadın merak ettim çünkü erase paste almayı düşünüyordum da ben yazıma cevap verirsen çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  6. missha nın 17 tl ye aldıgım kapatıcısı var onu da keısnlıkle dene seveceksın. Aynı gozaltı problemlerı yasayan bırıyım. corrector suz asla kapatıcı olmuyordu. mıssha nın bu urunu lorealı bıle solladı ;) fıyat performans acısından supperrr

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel bir yazı olmuş gercekten. Ben son zamanlarda yeni bir ürün olan Kiehls in yeni ürünü spf 30 göz altı kapaticisi gercekten guzel yaz Icin ideal vede Cook az kullanın hatta neredeyse mercimek tanesi 2 göze yetiyor denemenizi tavsiye ederim... :-)

    YanıtlaSil
  8. Gorkem karman ve yorumlarini okumadan bir şey almayanlar klübü :))

    YanıtlaSil
  9. Gorkem karman ve yorumlarini okumadan bir şey almayanlar klübü :))

    YanıtlaSil
  10. Benimde ayni sekilde..yorgunluk ve uykusuzluktan gozaltlarimda olusan morluklar sebebiyle bu aralar her turlu kapaticiyi satin alip deniyorum :))

    YanıtlaSil
  11. madem kapatıcı senin için vazgeçilmez öyleyse jane iredale circle delete i denemeni tavsiye ederim. hem içeriği çok temiz bir dermokozmetik hem de besleyici bir yapıda olduğu için gözaltlarını kurutmuyor ayrıca ürün bence çok başarılı ve gerçekten hem morlukları kapatıyor hemde hafif bi aydınlık veriyor.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Bobbi brown kapatıcınız nasıl uyguladığınızı yazar mısınız.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba göz altı morlukların için mutlaka denemeni tavsiye ederim www.serminyilmaz.jeunesseglobal.com
    6/8saat için ageless kesin çözüm için serumu denemelisin

    YanıtlaSil
  15. ya sen harika birisin :) aynen devam

    YanıtlaSil